2017年11月28日 星期二

韓燒性價比之王

韓家莊韓式燒烤

地址:佐敦彌敦道233-239號佐敦薈5樓全層

日式放題,自助餐,韓燒都各有各好,成日揀食邊款,都要諗一大輪。
今次黎韓家莊俾我滿足哂3個願望,自助韓燒任食!



一入門口,地方大,夠光猛,好多卡位,座位闊落舒適。頭盤熟食各種肉類甜品飲品,每項都選擇眾多,絕無欺場。












諗住食三文魚刺身,但一埋到去就見到得番幾件,都唔敢食,就問下姐姐幾時會再拎新鮮出泥,姐姐就話啱啱拎出泥架,俾客秒殺淨呢幾舊,一陣就冇埋架喇。咁我就梗係快快手手夾埋佢啦,無耐就拎新一盤出泥,真係即刻好多人埋去拎,姐姐果然冇呃我。

食得自助餐,就梗係樣樣都要試,我就每樣都拎一件。炸物保持到溫度,依然脆口,熟食牛尾又好肉,炆得又夠林,咖喱炒蟹好吸引,色水好靚,雖然唔夠大隻,但口感都好足。



終於到開始食正餐,燒肉時間,食韓燒最怕D 肉好大雪味醃到好咸,但呢度唔會,食得出肉味,有醬汁既味道。





亦有醬汁區隨意調味,迎合唔同人,夠細心。讚!



燒左一兩個Round,姐姐自動幫我地換鐵板,我食過咁多次韓燒,次次都要"求"人幫我換,但呢度竟然自動幫我,印象真係好深,服務態度一流。

主菜都食到好飽,但望到甜品有好多選擇,都忍唔住食多碗豆腐花,好滑。




晚餐正價時段,以食物咁既質素,仲要咁多款啤酒汽水任飲,價錢都只係每位$188, 10點後宵夜仲有8折添呀!呢一間韓燒性價比好高,真係數一數二,下次要再黎!

--------------
味道 3.5/5
環境 4.5/5
服務 4.5/5
衛生 4/5
抵食 4/5
--------------
總評分 7.5/10
--------------




沒有留言:

張貼留言