2016年2月2日 星期二

兆萬三樓放題唔駛等lift,黑松露及中式小碟幾有驚喜

櫻花中日放題
旺角西洋菜街1號兆萬中心3樓301號舖

成個月無來旺角放題,今次費事同人迫搭兆萬果兩部電梯,就上扶手電梯上兩層就到既櫻花中日放題試下,未來過,平日7點幾這時段咁arm唔駛等位,但其實入去都差唔多坐滿,即有位兩人卡位檯正晒!!

 又日式又中式小炒,上次試樓上日韓,今次就試下日中都好,菜式好多野揀!









 我咁影三幅柯打單都應該夠晒清楚喇吧!! 哈哈



無限自取罐裝飲品,好多康師傅,火鍋放題常客,未試過冰糖雪梨嘛!!
 先來個黑松露系列的兩款壽司,真的好有黑松露油味,這個黑白配又幾正喎,加上三文魚幾肥也切得幾厚,正呀!!

剌身同其他幾家放題名店一樣咁砌得好靚仔,你知這家店叫得做櫻花中日放題,原來那櫻花就在這盤剌身上展示喇! 那兩隻虎蝦好大隻幾爽口;三文魚好有味加上我好Like厚切剌身,啖啖肉唔錯!! 希靈魚不腥,角螺肉就有點乾身,還有泰蝦剌身正呀,我無叫佢比酸辣汁,但蝦身好爽脆值得加獎!! 蟹腳肉都夠粗,還有幾片海膽好濃味!這盤剌身整體來算是中上貨式,四星以上,如果多幾個朋友一起來相信會更正!
 火炙三文魚及火炙玻璃蝦香口肉質嫩

 燒蠔就必點喇,蒜香味濃,蠔味不太出,肉質新鮮,我去見到佢地水吧附近一大櫃蠔,應該是每朝交新貨來那種,OK可叫多幾隻!!

這裡叫得上做中日放題,我當然要試埋佢地既.....辣酒花螺,好辣下,花螺都算得上新鮮!!
 炒蜆幾有水準,上檯超熱,可能細碟所以炒起上來好夠火喉,蜆肉都好易離殼,香辣適中,份量少少都幾正!
 椒鹽豆腐也非常辣咀,火喉十足,這裡中式野都真的有D水準,這方面好明顯有別於樓上幾家放題,這品腐的外脆內軟,比得上兜記小粒的椒鹽豆腐粒咁喎!!
 蟹皇羹正正常常啦,粉唔多,反而蟹肉份量十足,做放題既餐廳一般都不缺蟹肉吧.....哈哈!!

 七味燒雞翼,雞翼面再落左孜然味、七味粉同芝麻黑椒,比得上三哥既土匪烤雞翼,大家可試!
 燒菠蘿就偏淡不夠甜,水多左少少

番薯仔燒得幾香,我連皮o趙細細粒o岩晒我!!
燒鯖魚反而有驚喜,不乾身有Juicy feel, 肉味濃
燒三文魚香脆,比較多骨,落左唔少調味料
 
燒多春魚正呀,剛剛好,好鮮味,也脆卜卜!!
 鹽燒牛舌偏淡,可能重口味會再正D!

吉列蝦炸得好香脆!
 我通常臨尾會再補多幾口刺身回味無窮!!

 無限任食牛奶公司雪榚同雪米滋
 
 滿足滿足!!
P.S. 是晚旁邊一大幫人分三張檯開生日會,好熱鬧,平日既晚上8點幾都幾近滿座! 樓面都唔少人,服務中上,$208一位也算抵食之選!



沒有留言:

張貼留言