2016年2月23日 星期二

燒和牛油花豐富。刺身讓人印象深刻

燒魂一
尖沙咀漆咸道南57-59號金馬倫中心2樓

今晚朋友生日當然又要食好嘢啦,尖沙咀的銷魂一出名燒肉放題,所以早兩日已經book定枱。
 
 因為要就睇戲,所以我哋就book咗最早的時段六點至到八點果場,這個時段總算不駛同人迫,我哋叫餸亦都好快送來嘛,這裏環境應該是新裝修的,樣樣野都好新
 

每張枱天花都有一個大嘅數數牌,可能方便門口職員唔駛帶檯就直接叫個客去那一績檯吧,也方便記得自己台來寫柯打紙吧。
 而且日本感覺濃厚,亦有很多日本小擺設....



 
估不到燒肉放題竟然會有這麼多菜式選擇(點菜柯打紙在文章最底部份),我們二話不說就先填左好多刺身,差不多所有的刺身品種都Tick晒,包括有三文魚、吞拿魚、劍魚腩、八爪魚、鮑魚片、北寄貝、玉子同埋帶子及甜蝦等
過幾分鐘砌好送上檯真係靚到暈,一定係相機食先啦!這裡的刺身非常非常之有品質,三文魚刺身味道非常突出,入口即溶,相信是三文魚的上等貨,大家一定要是一定要試!雖然這裏沒有彈下牡丹蝦,但這個大甜蝦也比出面的虎蝦好味,我們好少在旺角放題會試到咁大隻的甜蝦,加上甜蝦又幾濂口也有蝦味!

食完刺身之後就送來一碟嘅壽司,值得推介的是火炙三文魚、帶子壽司及水蜜桃花之戀,做得亦相當有水準!


天婦羅炸得非常之金黃色,熱力迫人,相信是用新油炸的,炸蝦及蟹腳肉也好味!
跟住還有個壽司當,上面鋪滿芝麻,刺身份量一般,較為大碗,其實放題大家試下味,細碗D都夠食吧!


好啦,食完刺身同前菜我哋就進入主菜階段喇!黎得燒肉放題怎可以唔試下日本和牛呢?我哋一定要試吓佢推介的黑毛霜降和牛及安格斯牛粒、還有他們稱全港獨家的牛裡肌!
這裏的燒烤爐有別於出面韓燒的燒烤爐,是用網鍋底的,所以應該會冇咁易煎燶牛扒,男職員亦好貼心咁幫我地鋪上牛肉怕我地浪費了和牛,亦不時行過過黎提一提我們係時候返一返吓D較薄嘅牛扒,不消幾分鐘,部份和牛D油花融左有油滴落去個鍋底也起火了,燒烤玩味十足,這也是用網燒烤肉放題好玩之處!

和牛油花均勻,入口即融,鹹度充足,我們整個燒烤過程也沒有落過鹽或只是在食之前點點豉油其實就已經好足夠,至於牛柳粒也煙韌好易入口。而他們推介的牛裡肌,其實好像是牛既博頭比較幼嫩那部份,油脂分布理想,比不上和牛的原因可能是筋較多,但肉質確實鮮嫩,筋膜部份其實吃起來還頗有嚼勁,日本牛吃起來就是有股特殊的肉香,基本上跟澳洲牛吃起來就是不大一樣。個人建議沾點豉油就很好吃了!! 牛味就比不及上和牛,但也好易有入口,也值得大家來試一下!




當然除咗來燒牛肉以外我們也叫了大量海鮮,你們睇吓圖片非常之驚人,上檯賣相好有霸氣!有北海道牛油帆立貝、日本小玉貝、鯖魚、多春魚、沖繩小烏賊、深海大蝦及韓風龍脷柳等!待應細心教我們較易熟的放旁邊,而厚身肉類就放中間,最值得一提的是牛油帆立貝,每隻帆立貝上面也有一塊仔小牛油同生油內有大些香蔥的,在爐上看着牛油慢慢被熱力融化並滲入隻帆立貝之內,這個燒烤過程非常好看,以帆立貝不消三分鐘就少好了,好玩好睇也好食!值得多叫幾件來燒!
 
我們也有叫雞翼,這裏也很窩心,一早已將雞翼二分半了,方便燒也方便食。


 至於燒深海大蝦就非常之美味,我肯定它是非常新鮮的,燒好點少少豉油後那種香脆爽口彈牙的感覺也令人回味!!

還有日本小玉貝,我之前在尖沙咀地庫韓式燒烤店食過,這裏的也非常之Juicy,鮮味十足!


 

至於其他的燒物,例如極上黑豚肉、辛辣七味一口團同花枝丸,也有相當水準


而最後上枱的就是餐單紙上其中一項的推介蟹粥,應該是用花蟹煲的,蟹味幾濃郁,比得上澳門出品!食唔晒也多食幾口!


今晚日式燒肉放題,能有這樣質素的刺身,及和牛燒烤,三位埋單$752, 大家一點也不覺得貴,食得也相當滿足,由於今晚我哋趕住睇電影,連甜品都冇食,下次我會先睇咗電影,更加肚餓時再來試吓他們九點半後的消夜放題,應該會更有驚喜!

——————
味道 4/5
環境 4/5
服務 5/5
衛生 5/5
抵食 4/5
——————
總評分 8.5/10
——————

點菜柯打紙:-









 還有12人自成一角大檯供開Party!!

沒有留言:

張貼留言