2016年1月20日 星期三

路邊巧遇酒店級特色點心店。要試反斗糕、不是炸兩!!


籠太子點心專門店 Prince Dragon
太子柏樹街9號

今天收工去太子找好野食,好耐未試過晚市吃點心食肆,今次就來到柏樹街的籠太子點心,叫得上專門店應該質數中上吧,見入面差唔多滿座,就入去睇睇先....










入面的裝修好企理,D燈好有心思,用了新派Fusion菜用的鳥籬燈飾,老闆看來都花過唔少心機吧。
呢到好多唔同國藉既客仔,坐我旁邊的是大陸口音的,後面既就有兩位黑皮膚客仔,看來都應該有遊客慕名而來吧!
一坐下就問我地飲什麼茶,及來個水兜有少少茶樓Feel!

呢到一張落單紙就齊晒,我在門口已被佢既老火例湯吸引,唔飲對唔住自己,先Tick左兩個老火湯,再試下一些未聽過既菜式.....呢到有個叫反斗糕、不是炸兩,唔知道"不是炸兩"那究竟會是什麼呢....哈哈! 還有千絲卷同沙律盞,個名都幾吸引!! 
先上檯的是那兩碗老火湯.......哈! 原來好大碗架,我地兩個人其實叫一碗都已OK...haha!! 
好足料,粉葛林得好緊要,你一定要試!! 好多赤小豆,幾老火喉,飲了不口乾,看來是真。老火湯!! 
再來這四個點心,老實真的不知是什麼,問了才知是我叫的反斗糕....
好好味,是少型馬拉糕來的,甜度剛剛好,感覺好衛生,幾鬆軟,份量唔錯,外型都幾反斗!!
煎蝦膠釀茄子,底部是茄子,面是釀蝦膠,一般酒樓不會有這款菜式,茄子煮得林,不硬,由於蝦膠有煎過,好香口,兩個人成四件就多左D,但好味!!
這碟就是傳說中的那個"不是炸兩"喇!就咁睇咪就是一碟炸兩,其實入面油條既入面係釀左料的,好像有蝦膠定芋頭及蔥花之類,要襯熱食,外要軟、中間脆再加入面都幾有咬口,口感好獨特,一次滿足幾個願望,值得叫這個,起碼出面無先啦!
海皇芝士千絲卷,聽個名真的幾有絲意…哈哈!外脆內爽,入要隻蝦都幾爽,配埋D冬菇片好好趙,隻蝦都幾新鮮好大隻,這碟抵到爆…先$20, 如果酒樓有肯定是頂點計,半價食好野!
香芒沙律盞…不過不失,無見到有芒果粒,但芒果味濃,皮也過得去!
燒賣皇啖啖肉!

生炒糯米飯....好香好入味,食得出是真生炒的,所以後上係有原因吧,粒粒都分開又幾乾身,蝦米臘味好足料,天氣開始轉冷感覺好溫馨!!
後記,這裡品質及得上酒店酒家,但就三折至半價就食到好野,難怪全Full House, 添好運靠名氣,這裡就看品質喇!識食的,你就會明我講什麼架喇.....哈哈!!

沒有留言:

張貼留言