2016年2月26日 星期五

我碗麵著了火...由無從入手到飯菜淋漓。奶茶正到暈

金蒂餐廳 Cinta-J Restaurant & Lounge
灣仔謝斐道69號馬來西亞大廈地下


灣仔一向多好野食,金蒂餐廳Cinta-J Restaurant and Lounge已經有廿幾年歷史喇,係食傳統菲律賓印尼南亞菜式,每晚7:30起就有菲藉Live band既好有味道既餐廳,好多東南亞既菜式我都未試過,今天Lunch就來試D特別好野!









這裡的Lunch set都好抵食,我就選了
Crispy Soup Noodles (Tum Yum Style)
冬蔭湯特色雞肉炸麵 $72

裡的炸麵我未試過,友人說一陣你就知…哈哈!
過了一陣就送上黎一碗好神既麵來....




神麵好高的,我見好像我碗麵上著左火咁!那些炸麵好大兜,我完全唔知點入手,菲藉女待應見狀一句溫馨提示,教我將其中一邊脆卜卜的炸麵質落去湯到浸浸佢,果然巧巧味,冬蔭湯有少少辣但好香,還有那些豆卜也非常入味。不過每次食這類爆炸麵都飯菜淋漓,食到麵碎一檯都係…哈哈!個麵份量已經好多,跟餐還有椰汁西米露又有無限任裝既奶茶,唔飽都幾難!午飯有個糖水真係滿足,還有黎印尼類餐廳我一定叫當地地道的奶茶,這裡奶茶好正,跟本無需要落糖已好香濃。





朋友就叫左個靚靚的印尼黃薑飯Nasi Kuning $78
除中間個飯外,其他的配料非常豐富,有炸雞全翼、咖喱豆腐豆角、牛肉片、炸花生同個咖哩汁,有無聽過真人靚過上鏡,呢碟野上檯靚過Menu既Profile pic, 我試左兩啖黃薑飯,炒得幾香,牛肉片味濃也夠林。

如果灣仔上午開工太枯燥,想lunch來個視覺刺激,重口味的Cinta-J就一定o岩你!



----------------
味道 4/5
環境 4/5
服務 4/5
衛生 3/5
抵食 3/5
----------------
總評分 7.5/10
---------------- 

沒有留言:

張貼留言